Tekniken är ett dubbeleggat svärd. Felkonfigurerat kan det ge ett hemskt första intryck, kosta enorma summor pengar och skapa stress. Med rätt konfiguration ger den upphov till smidiga flöden som sparar både tid, pengar och påfrestning på nervsystemet. Nedan finner du exempel på hur.
Min specialitet är webben, design och kommunikation.
Sociala medier i alla dess former må vara trendigt och ett enkelt sätt att nå potentiella klienter, men oavsett om du är på Facebook eller TikTok hyr du in dig på en plattform som sätter ramarna för vad du kan göra. Din hemsida är ditt hus där du äger innehållet och definierar spelreglerna. Min uppfattning är att en hemsida är det mest robusta, seriösa och smidigaste sättet att föra sig på nätet. Här följer några exempel på vad jag kan hjälpa dig med.
Vill du konvertera dina besökare? Vill du att de ska få reda på vem du är? Vill du erbjuda dem högkvalitativ innehåll? Oavsett är det viktigt att ha en genomtänkt layout.
Färg, form, och typografi får din sida att se personlig, professionell och framförallt inbjudande ut. Jag kan hjälpa dig med logotyp eller andra typer av grafiskt innehåll.
För att hjälpa sökmotorerna förstå detta sökmotoroptimerar jag din sajt.
Goda relationer krävs mellan dig och arrangörer för att komma in på de mest prestigefyllda nätverksminglen. På liknande sätt krävs en god relation mellan din hemsida och googles sökmotor, så att du kan få en bra plats bland sökresultaten.
Jag hjälper även dig att ta fram de mest relevanta nyckelorden för din branch. På så sätt hittar dem som söker dig, dig.
Vem är du, varför gör du det du gör och hur kan du hjälpa till?
Detta är frågor potentiella klienter behöver veta för att lita på och söka sig till dig. Med kommunikationsverktyg och ett välformulerat språk kan vi tillsammmans berätta din historia.
Om en profil på Facebook är skuffen på ett bakluckeloppis är din hemsida en store front på Drottninggatan, som du dessutom äger. Du bestämmer hur hemsidan ser ut och kommunicerar med användaren, och på så sätt kontrollerar du hur dina kunder interagerar med den.
Högkvalitativt innehåll innefattar inte bara relevans och välformulerade meningar; dess struktur är minst lika viktig och ofta någonting som förbises men som jag är noga med.
Det är emellertid inte bara dina potentiella klienter som gillar bra content; ett av Googles krav för att placera hemsidor högt upp i sökresultaten är intressanta och relevanta texter, bilder och andra medier.
En professionell email skapar ett starkt initialt förtroende och kan vara gränsen mellan att det bär eller brister i det första digitala mötet. När väl relationen är upprättad kan vi med hjälp av automatiserade mailutskick smidigt hjälpa dig hålla dina affärsrelationer uppdaterade med vad du gör. Det är även viktigt att din mailklient fungerar som den ska, så att du slipper störande fartgropar i ditt flöde. Vare sig det är Office 360, Google Workspace eller iCloud är du i rätt händer!